![]() |
![]() |
På tirsdag er der børnetræning kl. 17.00 -18.00 med efterfølgende spisning for børn og forældre.
Træningen foregår i Folkeparken.
Vi mødes kl. 17 ved indgangen til Folkeparken ved Louisevej (over for biblioteket).
Træningen starter med forskellige sjove lege og øvelser og en lille labyrint bane.
Herefter løber vi orienteringsløb i Folkeparken, som del af Roskilde Parkløb 2026. Der bliver forskellige baner at vælge imellem.
Se mere om Roskilde Parkløb 2026
SPISNING: Efter træningen er der mulighed for fælles picnic for dem, der har lyst. Der vil ikke blive lavet mad. Så denne gang må man selv sørge for at medbringe mad og drikkevarer til egen familie.
Hilsen
Casper
