![]() |
![]() |
19 modige orienteringsløbere var ude og gå svær orienteringsløb tirsdag aften, i det dejligste solskin og en skøn grøn skov. Hans havde tryllet 3 forskellige svære baner frem.
Erfarne O-løbere var rare at øse af deres store erfaring til mindre erfarne O-løbere.
Der blev nørdet igennem og de mindste detaljer blev nøje studeret. Både på kort og med øjnene på virkeligheden i skoven.
Der blev planlagt ruter, opfang og angebspunkter.
Der kom 6 hold afsted. Nogle var 2 mands hold og andre 3 mands hold.
Tilbage ved mødestedet, blev der ivrigt diskuteret vejvalg og kort og indtaget madpakker.
Tusinde tak for alle der var så modige at komme og til alle der øste af deres fantastiske erfaringer og viden om O teknik.
Vi talte om, at vi vist alle kunne bruge nogle flere teknik løb og vi aftalte, at vi trængte til at løbe på kurver, lettere at arrangere , når bunden ikke er så grøn.
Kort fra træningen.
Hans og Inger

Inger introducerer kortlæsning for Jonathan